Уплате накнада за изводе, потврде, преписе и копије

Уплате накнада за изводе, потврде, преписе и копије докумената врше се на рачун 840-29770845-52, модел 97, позив на број (обавезно притисните линк Позив на број и добијени број унесите у уплатницу). 

Издавање извода

За добијање извода из Регистра привредних субјеката потребно је да:

Захтев за издавање извода може да поднесе било које заинтересовано лице, а документ преузима подносилац односно лице које он за то овласти.

Захтев се може:

Законски рок за издавање извода је 2 дана од дана подношења захтева, али се у пракси извод добија одмах у Агенцији (односно њеним организационим јединицама) ако се захтев преда лично и уколико је приложен исправан доказ о уплати.

Агенција вам извод може послати и поштом на адресу наведену у захтеву.

Издавање потврда

За добијање потврде из Регистра привредних субјеката потребно је да:

Захтев се може:

  • предати лично у АПР-у или некој од организационих јединица,
  • послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд или на адресу неке од организационих јединица АПР-а.

Свако заинтересовано лице може да поднесе захтев за издавање потврде.

Рок за добијање потврда је 2 радна дана од дана пријема захтева.

Агенција за привредне регистре издаје следеће врсте потврда:

  1. Потврде да привредни субјект није регистрован у Регистру привредних субјеката или да Регистар не садржи тражени податак. То су потврде:
  • да није регистрован поступак ликвидације или стечаја, нити је привредни субјект престао да постоји услед судске или одлуке другог органа са обавезујућом снагом,
  • да није регистровано да је субјекту изречена мера забране обављања делатности која је на снази у време објављивања, односно слања позива за подношење понуда, односно на дан _______________ године (члан 77. став 1. тачка 3. Закона о јавним набавкама (”Сл. гласник РС”, бр. 124/2012) за поступак јавне набавке започет пре измена Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 68/15)). Напомена: Уколико није унет датум, захтев за издавање потврде ће бити одбијен,
  • да није регистровано да је субјекту изречена правоснажна судска или управна мера забране обављања делатности ( није потврда која се користи у поступцима јавне набавке),
  • да није регистровано да је привредни субјект осуђиван због привредног преступа,
  • да није регистрован предузетник.  

Висина накнаде за издавање ових потврда је 500,00 динара.

  1. Потврде о правном следбеништву

Висина накнаде за издавање ове потврде је 800,00 динара по предузетнику.

  1. Потврде о подацима садржаним у документацији на основу које је извршена регистрација и историјски регистрованим подацима. То су потврде:
  • о статусу физичког лица у Регистру привредних субјеката;
  • о регистрованим прекидима обављања делатности;
  • да је предузетник регистрован и под кoјим пословним именом у Регистру привредних субјеката;
  • о датуму преузимања решења;
  • о регистрованим издвојеним местима предузетника.

Висина накнаде за издавање ових потврда је 500,00 динара по податку.

Издавање преписа решења

За издавање преписа решења из Регистра привредних субјеката потребно је да:

Препис се издаје само предузетнику односно лицу које је он овластио.

Захтев се може:

  • предати лично у АПР-у или некој од организационих јединица,
  • послати поштом на адресу Бранкова 25, 11000 Београд или на адресу неке од организационих јединица АПР-а.

Уколико се захтев предаје лично, препис решења се одмах добија у Агенцији односно њеним организационим јединицима.

Копије докумената и увид у архиву

Корисницима се у архиви АПР-а пружају следеће услуге:

  • бесплатан увид у оригиналну документацију у папирној форми и у скенирана документа,
  • издавање копија аката и других докумената у поседу АПР-а уз доказ о плаћеној накнади.

Увид у оригиналну документацију коју чува АПР

Увид у документацију коју чува Агенција можете остварити подношењем захтева у слободној форми или захтева за увид у документацију који се без накнаде добија у АПР-у. На оба начина, увид је бесплатан.

Уколико подносите захтев у слободној форми, он треба да садржи:

  • пословно име предузетника,
  • матични број предузетника,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев може да поднесе било које заинтересовано лице и то:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења бб) или у канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25 односно oрганизационим јединицама АПР,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.

У канцеларији бр. 3, у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25, врши се увид само у скенирана документа архиве, док у Архиву у Раковици (Особођења бб) можете прегледати и папирну и скенирану документацију.

Копије докумената

Свако заинтересовано лице може да добије копије свих аката и документа које чува и о којима се стара Архив АПР-а.

Потребно је да:

  • поднесете захтев у слободној форми или попуните захтев за издавање копије докумената (добија се бесплатно у Агенцији),
  • платите накнаду од 30 динара по страни.

Захтев у слободној форми треба да садржи:

  • пословно име предузетника,
  • матични број предузетника,
  • датум подношења захтева и име и презиме подносиоца захтева,
  • број предмета (опционо).

Захтев се може предати:

  • лично у Архиву у Раковици (Ослобођења бб) или у канцеларији бр. 3 у шалтер сали АПР-а у Бранковој 25 односно oрганизационим јединицама АПР,
  • поштом на адресу: Бранкова 25, Београд,
  • на електронску адресу: arhiv@apr.gov.rs.